Wednesday 10 October 2012

Workout 3

Assalamualaikum,

Arini simple je nak cerita tentang  Workout 3...Lepas magrib saya gerak dari rumah. Husband tak dapat nak hantar sebab dah kene block dengan jiran hehe, jiran depan umah ajak dia menyembang. Nasib saya la kan...dalam 8.15 malam saya sampai.

Saya request kat diorg Personal Trainer for BODYFIRST pakej. Dah 3 kali saya datang tapi diorang tak start lagi train saya. Huhu bengang jugak la kan. Geram punya pasal saya mintak tukar trainer. Sebelum ni diorang bagi saya an Indian female. Atas sebab kesukaran nak berkomunikasi dengan dia (BM pelat sangat), saya request orang lain. Tak tahu la bila nak start, geram jugak saya dengan staff FF yang lembab wat tindakan tu.

Ok, after urusan dengan diorang saya terus start workout...

Jogging+walking on treadmill
Duration: 30 minit
Speed: 4.9-5.6 km/hr
Kalori yang terbakar: 78

Step Machine
Duration: 20 minit
Level: 1
Kalori yang terbakar: 99

Cycling
Duration: 12 minit
Level: 3
Kalori yang terbakar: 80

Pagi timbang berat da 82kg...turun 3 kg je dalam 2 minggu. Oklah tu kan. Drastik turun pun x bagus juga...I will make it consistent.

Ok, setakat itu saja,

ate' logo (jumpa lagi)


No comments:

Post a Comment