Saturday 8 December 2012

Hubby mimpi dpt anak baby boy...

Assalamualaikum..

Apa khabar kawan2...Harap semua dlm keadaan sihat dan bahagaia disamping yg tersayahg...

Pagi ni sebelum hubby solat subuh hubby cite abi mimpi yang kami dapat anak lelaki. Katanya comel putih macam saya. Dalam mimpi tu hubby kata dia dukung baby. Dia jaga baby. Bagi baby minum susu. Huhu saya excited dengar cerita dia tapi dalam masa yang sama saya bimbangkan sesuatu...

Saya terfikir2 kenapa dia boleh mimpi macam tu ye. Adakah dia sering memikirkan untuk mendapatkan anak segera semenjak dua menjak ni. Kalau betullah sedihnya aku...Kasihankan suaki. Maafkan sayang abi sayang masih x mampu mengandung...Dengan Izin Allah suatu hari nanti pasti mimpi Abi akan jadi kenyataan. Abi kita sama2 berdoa ya
 
Ate' logo

5 comments:

  1. atie,husband nina pun slalu ckp2 psl baby..tp nina ni yg kdg2 emo,mlm2 nak tido mesti nangis sbb xde baby lg..

    ReplyDelete
  2. salam atie, bile kite TTC ni, mmg seronok dpt mimpi2 baby ni..sbb kite rasa mcm mimpi tu nak jadi kenyataan kan...tapi ustaz2 kata mimpi dpt baby/nyusukan baby/dukung baby..semua bermaksud tak baik (nak terkena sihir/jin atau saka). i masa terkena gangguan dulu hari2 mimpi mcm ni..hope ur husband tak mimpi mcm ni setiap hari..maybe die mimpi sbb mainan tido je atau sbb asyik teringat2...byk2 doa supaya dijauhkan mimpi yg beralamat tak baik eh..

    ReplyDelete
  3. bukan nak takot2kan atie tapi supaya atie tahu psl ni...
    ada beberapa link psl mimpi menyusukan bayi
    http://girlish87.blogspot.com/2012/04/mimpi-susukan-bayi.html
    http://yoursxoxo.blogspot.com/2012/05/mimpi-menyusukan-bayi.html
    kalau google mmg ada banyak..

    ReplyDelete
  4. Nina, u shouldn't cry...menangis akan buat u bertambah stress. Always believe in Allah. Always believe in all efforts u have done. And always share with your husband about your feeling. Elakkan you layan perasaan sorang2 and always make your husband closer and closer to you...That will make you feel better and happier because you are not ALONE.

    Saya cuba buat tu semua. Alhamdulillah i felt better. Walau pun faktor luar sukar nak ditangani tapi kita ada Allah s.w.t dan suami yg sayangkan kita. We should be greatful. Sabar ye dear

    ReplyDelete
  5. Hai Jay...wish u and baby in the best health..Saya tak sempat lagi tengok those links. Actually my hubby jarang sangat mimpi. Selalunya tidur lena dibuai dengkur je hikhikhik. Ni la kali pertama dia mimpikan budak.

    Anyway, saya pun selalu dengar tentang tu dan MIL dan mama saya pun cakap benda yang sama when I shared the stories with them. Saya sendiri tak dapat pastikan mimpi tu sebab terkena sihir ataupun kerana asyik teringat2.

    Hopefully, we both baik2 aje. Minta dijauhkan daripada perbuatan jahat.

    ReplyDelete