Wednesday 20 March 2013

Our first anniversary at Tioman Island

Assalam

Hai, apa khabar semua...Harap sihat-sihat semua ye. Rasa macam dah lama tak update. Padahal baru Khamis lepas saya update kan. Sebenarnye, sekarang dah tak banyak masa boleh luang untuk BW. Sadis betul. Tak kira, lepas ni nak cari jugak masa untuk BW so that saya tak ketinggalan progres kawan-kawan TTC.

Actually, last 15th until 17th Mac, DH and I pergi Pulau Tioman. Kami celebrate our first anniversary on 16th Mac. Why Tioman? Entah la, plan ni very last minit. Tak sampai dua minggu lagi nak sambut ulangtahun baru saya terhegeh2 nak cari tempat untuk bercuti. Kebetulan tengok blog Nina Aman dan dia ada buat post tentang Tunamaya Beach & Spa Resort, saya pun gatal tangan klik link yang dia bagi. Macam jodoh gitu, saya tertarik at the first sight. Then, saya tengok ada promotion which is valid until end of Mac. Saya wat calculation sikit dan tengok2 the price is in budget. Inform DH dan macam biasa dia ikut je, so I made the reservation. So, saya nak ucap terima kasih kat Nina sebab macam bagi idea pada saya kat mana nak sambut our anniversary. Sorry, saya dah perlu dulu. But, to tell u the truth, u tak akan dissappointed spending ur time and money kat Tunamaya. Memang best sangat....sebab pergi sana nak honeymoon kan..so memang the best place to hornymoon honeymoon la hahahaha.











Saya upload few pictures sikit ye. Kalau korang nak tahu lebih tentang Tunamaya atau nak kan tips boleh email saya....kalo malas, nak komen kat bawah pun boleh.....

Ok, setakat itu sahaja.

Ate' logo


6 comments:

  1. atie...best tak?best tak?best kan...sbb sy tgk website pn dah mcm, "wahhhh..lawanye!!"...

    nina nak gi end of may, sempena our 1st wedding anniv..nnt nina lak review... (=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best sgt2 dear...I ada bgtau diorg kawan I nak dtg bulan May ni. Haha I told about u la. Actually I nak buat entry tentang our holiday kat sane sebab I nak simpan those kenangan baik2. Tapi nak tanye u dulu...u ok x kalau I buat entry tu. At least u boleh guna as reference. Hehehe...

      Delete
  2. kebetulan..saya pon nak bercuti kat tioman minggu depan..excited sgt ni:D
    dah gogel tunamaya...mahal la..:( 1 bilik RM9XX mmg cmtu ke?
    kalo x keberatan boleh share x..awak dpat pakej berapa rm?
    dah lama x bercuti ni...xsabar rasanya:)

    ReplyDelete
  3. atie, buatlah entry review tu..

    bln 5 ni nina guna pakej 3D2N (all inclusive), harga dia dlm RM900++ per pax.. bila dah kira2 balik, lebih kurang same je kalau amik loose item..

    lagipun kan nak celeb wedding anniv, so in monetary aspect, nina rasa berbaloi (=

    ReplyDelete
  4. wow, cantiknyaa tmpat.. tak pnah gi pulau tioman ...:( huhu

    ReplyDelete