Wednesday 21 November 2012

Madu Bidadari

Assalamualaikum kepada pembaca semua...

Saya sebenarnya mencari2 di mana saya boleh cari Madu Bidadari ni. Hasil googling saya menyatakan ni produk dari Indonesia. Musykil pulak mama sya kata ia produk FAMA. Confuse jugak la.

Mama saya minta carikan sebab dia kata bagus madu tu tapi susah nak dapat. Saya pun teringin juga nak mengamalkannya tapi tidak tahu kat mana saya boleh dapatkan. Gambarnya tak ada la pulak.

Kalau korang ada maklumat, minta share yer.

Terima kasih

Ate' logo

1 comment:

  1. kalau Bidadari keluaran DCL tu i tau la, my fren conceive after 3years minum bidadari ni. tapi keluaran FAMA i pun takpenah dgr..kalau bidadari DCL ni tu yg ini http://www.produkwanita.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/Bidadari_DCL_375_49858429817be.jpg

    ReplyDelete