Wednesday 22 January 2014

Start fresh today...

Hai korang semua....

Alhamdulillah... I am feeling great today. Cerita sedih telah pun berlalu. I rasa terkejut juga dengan diri I ni. Tak sangka harini I rasa segar dan gembira seolah2 tak ada apa yang berlaku semalam. Syukur...Allah makbulkan doa I iaitu untuk jadi hamba yang redha dan kuat menerima ketentuanNya.

Yesterday, after having dinner at home, we went out to had some coffee. OTW keluar tu masing2 melayan perasaan. Senyap2 mengalirkan air mata. Dah balik rumah masa nak tidur sama2 menangis berpelukan. I want it to be the last day to cry about the first IUI. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah terima kasih Allah beri nikmat ni. Semoga esok lusa dan seterusnya I masih kuat begini. Let bygone be bygone.

Esok lusa ada peluang lagi...Tak berjaya hari ni tak bermakna akan gagal selamanya. Jika gagal dapat zuriat, ada rezeki lain yang menanti. Allah sebaik2 perancang dan Maha mengetahui.

Allah..kau letakkanlah aku sentiasa dalam dakapan Mu,
Lindungilah aku,
Peliharalah aku,
Jangan Kau biarkan aku terlepas dari dakapanMu,
Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik pelindung hamba-hambaMu yang beriman.

Ate' logo

10 comments:

  1. alhamdulilah....berkat doa awak sendiri & keluarga..
    dan kawan2 di sini...awak boleh menerima ujian ini..
    inshallah memang boleh :)
    saya doakan yg terbaik utk kita semua yang sedang berusaha..

    dont ever give up!! apa jadi sekali pun...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..diberi ujian package dgn kekuatan sekali..Sesungguhnya Allah Maha Adil ..Semoga sis terus usaha dan usaha lagi..Amin...

    ReplyDelete
  3. kadang, kita tak sangka kite ni begitu kuat(especially on TTC).. semoga diberi kekuatan, ketabahan dan rezki yang murah.. t.care....

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, tumpang gembira untuk Atie dan suami. Betul tu Atie, setuju sangat dengan ayat Atie tu "Tak berjaya hari ni tak bermakna akan gagal selamanya. Jika gagal dapat zuriat, ada rezeki lain yang menanti. Allah sebaik2 perancang dan Maha mengetahui." Yani tahu Atie kuat semangat....senyum ye Atie! :)

    ReplyDelete
  5. thumbs up Atie! :-) keep on positive thinking.

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Sbb itu Allah menguji hamba2 nya mengikut kemampuan hambanya itu sndiri :) semoga Atie keep strong ok.. :)

    ReplyDelete
  7. semangat tauuu atie...iya pon baru dpt news sedih sket semalam.hope boleh kembali bangkit...bykkan doa k.inshaaAllah nnt ade rezeki pula :)

    ReplyDelete
  8. start fresh...yeah...you go girl.

    "your past is just a story. and once you realize this, it has no power over you"-anonymous

    ReplyDelete
  9. semoga atie lebih semangat dan positive ye! chaiyoxx!

    ReplyDelete