Wednesday 17 April 2013

Set tidur bayi di Tipah Kekabu

Hi dear friends....

I tengok ramai kawan2 TTC kita yang dah berjaya concieve. Tahniah diucapkan... Semoga keadaan korang dan baby baik2 aje dan semoga selamat bersalin dan semuanya dipermudahkan..Sementara sebelum bersalin ni jaga kesihatan betul2 kay. Kita yang belum ada berjaya ni kena teruskan hidup, cuba dan terus cuba.

This entry more to bagi u  all cuci-cuci mata tengok set tidur bayi keluaran my mother & I... manalah tahu ada yang berkenan nak order nanti. Kalau bukan untuk korang guna, mungkin untuk beri hadiah kepada saudara-mara dan kawan2...

Di Tipah Kekabu, korang boleh pilih fabrik yang ada dalam album kami dan tempah. Tempahan sekurang2nya 1 bulan lebih awal. Kalau korang beli kain bagi kami jahit pun boleh.... Kebiasaannya I akan deliver tempahan pelanggan pada 1st week setiap bulan. So, kalau korang nak tempah, buatlah tempahan pada hujung2 bulan atau pada awal bulan supaya korang boleh dapatkannya pada awal bulan yang akan datang. Hope korg faham apa I cuba terangkan ni hehe.

Selain tu, korang boleh beli set ready stock cuma bukan homemade product la dan bukan jenama Tipah Kekabu tetapi Little Dje....dan harga dia pun lebih mahal. Ia juga tertahkluk kepada availability. First come first serve. Kalau korang minat nak beli korang boleh dapatkan set tidur bayi mereka di Tipah Kekabu dengan harga yang lebih murah berbanding harga yang mereka jual.

Cuma ada pro and cons la beli produk homemade kami atau little dje ni. Nak explain pun susah. Tapi kalau korang biasa atau pernah menjahit, korang bandingkan kualiti material, jahitan, dan saiz item mungkin korang akan pilih Tipah Kekabu. Tapi kalau korang jenis nak cepat dan asalkan cantik, korang mungkin akan pilih little dje. So, terpulang pada selera masing2 la kan...I ada buat question kat page Tipah Kekabu.. which one do you prefer? Pilih fabrik dan tempah atau beli ready stock? until today semua pilih untuk pilih fabrik dan tempah daripada beli ready stock. I ingat orang lebih suka beli ready stock....The reality is memang ada beza bila beli homemade product dengan beli dari kilang/pengusaha yang buat hundred of set per month. Bila dah buat banyak2 ni kualiti kurang sikit la.

I live in Shah Alam, kalau korang nak datang rumah I pun boleh then compare the items urself. Tak sedaplah nak tulis pros and cons kat sini. Dua-dua pun cari makan. I respect how they run their business dan mana yang positif I ambil jadikan panduan. Dan segala kebaikan/kelebihan produk kami kenalah kekalkan...Barulah customer sayang. Alhamdulillah setakat ni dah terima banyak positif reviews daripada pelanggan.

Ok, jom usha2 gambar set bayi kami. Jangan lupa visit page kami di facebook. Taip je Tipah Kekabu kat bahagian search, kemudian click yang ada gambar bantal bayi tu. Nak tengok set baby little dje pun boleh kat situ.

Satu berita baik untuk korang, kalau beli set baby Tipah Kekabu, ada FREE delivery untuk customer dari Shah Alam, Serdang, Klang & Ipoh....ha, best kan. Ok, enjoy the pictures!

Untuk customer dari Cheras




Untuk customer dari Ipoh


 


Masih available. Harga promosi RM180 sahaja.



Untuk customer dari Bangi


Untuk customer dari Nusajaya, Johor
Untuk customer dari Klang
More fabrics and patterns to choose...
Untuk menempah, PM kami di page Tipah Kekabu

Ok, setakat itu saje.

Ate' logo

10 comments:

  1. Cantik n suka2..;)
    tapi nk tunggu jantina bby dlu bru bleh tempah ni.
    1 set brape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai bella...
      1 set rm215 je untuk full set....
      U boleh pilih corak mana u nak...

      Delete
  2. cantiknya....nak juga lah..dah like page fb u!

    ReplyDelete
  3. atie...nnt bila dah berjaya conceive nnt, bleh la tempah kat u...dpt special price tak? (=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, mestilah boleh...keep updated. Like my page hokey! Haha

      Delete
  4. cantik nye, kalau nak tempah camne? kene dtg umah ke..
    saye duk shah alam gak.. cmne nk tengok album?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai ieza...sorry for the late reply. Nak tempah boleh PM kami kat facebook page Tipah Kekabu. Boleh pilik kain kat album kami kat page tu.Tapi kalau ieza nak dtg umah pilih kain pun boleh....just sms/watsapp i punye no. U boleh dptkan no I kat page kami tu.

      Delete
  5. salam..saiz tilam besar mana ek?

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete