Tuesday 13 August 2013

Khas kepada Follower & Pembaca setia blog saya

Assalam,

Salam Syawal ke-6 dan selamat pagi...

Selamat hari raya kepada semua kawan2 TTCian semua. Mohon maaf sekiranya penulisan saya pernah membuat anda tersinggung atau menyampah@meluat. Setiap manusia ada kekurangannya dan tak lari dari buat kesilapan. Saya mohon ampun dan saya ampunkan korang ( actually no one among u hurts me) :) Korang semua memang baik. I am grateful to Allah s.w.t.

Saya nak menjemput anda yang free & available ke rumah terbuka saya di:

Lot 2895, Kg. Sg Kandis,
Seksyen 36, Shah Alam,
Selangor

Pada: 17/8/2013 (Sabtu bersamaan Syawal ke -10)
Masa: 12 tengahari ke-atas

Kalau boleh...jika nak datang inform la saya k sebab tak de la terkezut nanti dan termain teka teki yang datang ni TTCian yang mana satu ek?? haa...please do not hesitate to contact me by sending email at syukrienas87@gmail.com. Nak tanya no phone I ke..nak tanya apa2 berkenaan event ni dipersilakan. Jangan tanya menu pulak haha. Menu adalah rahsia....Tapi kalau ada yang alergi to anything, please let me know. Maybe boleh sediakan makanan lain.

Actually I do not have any idea how many TTCians/ex-TTCians stay in Selangor/Kuala Lumpur or nearby my place but hopefully kita boleh jumpa at least one couple...Those yang tinggal jauh dari Selangor pun dijemput. Asal free dan available datang lah yer.

I am looking forward to meet you all!!

Ate' logo

8 comments:

  1. Atie, would love to go, tapi ada 2 kenduri sepupu i n hubby nk kena pegi on that day. Satu kt melaka, satu kat kl. Moga ada rezeki nk jumpa atie di lain waktu :-) smg majlis atie berjalan lancar :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah sure...
      Maybe we can meet at other time.
      Selamat hari raya!

      Delete
  2. Bestnye atie.kalau hubby ade sini mmg nak dtg rumah hehehe. same2 TTC best sikit share2 cte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh la datang... :)
      Teringin nak berkenalan dgn korg

      Delete
  3. mudah2an bertambah murah rezeki awak menjemput & menjamu kwn2 dtg ke rumah...alhamdulilah :)

    terima kasih atas jemputan..
    inshaallah...saya ni penyegan orgnya..hehe..
    saya doakan majlis berjln lancar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mag...datanglah. jangan la segan2. It is okay, hubby n i sempoi2 je orgnya. Please....come ok

      Delete
  4. dah lame dgr pasal ttc..mcm nak try jugak...baru lepas mc....T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi misz. Jemput dtg ke open house saya yer. Tomorrow at 12noon until 6 pm.

      Delete